пʼятниця, 15 квітня 2016 р.



Тема:   Алгоритми з повторенням.
          Навчальна: сформувати уявлення про алгоритми з повторенням; формувати вмін­ня складати такі алгоритми;, розширити знання учнів про середовище програми Скретч;
          Розвиваюча: розвивати увагу, вміння робити висновки, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення;
          Виховна: виховувати інтерес до інформатики, до програмування, формувати творче ставлення до предмета.
Тип уроку: удосконалення знань, вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.


Хід уроку
1.     Організаційний момент.
2.     Актуалізація знань.
3.     Алгоритми з повторенням.
4.     Фізхвилинка.
5.     Робота за комп’ютером.
6.     Робота з підручником.
7.     Підсумок уроку.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
  • Привітання.
  • Відмічання відсутніх.
  • Перевірка готовності учнів до уроку
2. Актуалізація знань.
1.  Які алгоритми називають алгоритмами з розгалуженням?
2. Назви відмінності алгоритмів з розгалуженням від алгоритмів слідування.
3. Пригадай ситуації, в яких ти керувався алгоритмом з розгалуженням.
3.  Алгоритми з повторенням.
Пояснення нового матеріалу з використанням презентації
4. Фізкультхвилинка.
Ну а зараз, любі діти,
Треба трохи відпочити.
До сусідів оберніться
І у боки нахиліться.
Усміхніться всім одразу …
Так зробіть чотири рази.
5. Робота   за комп’ютером.
 (ст.120)
Склади такі інструкції роботу-лісовику, щоб він зміг зібрати всі гриби на галявині.
Алгоритм для збору грибів з галявини.
1. Підійди до гриба.
2. Зірви.
3. Поклади в кошик.
4. Підійди до гриба.
5. Зірви.
6. Поклади в кошик.
7. Підійди до гриба.
8. Зірви.
9. Поклади в кошик.
10. Підійди до гриба.
11. Зірви.
12. Поклади в кошик.
13. Підійди до гриба.
14. Зірви.
15. Поклади в кошик.
Повтори 5 разів:
- підійди до гриба;
- зірви;
- поклади в кошик.
А тепер уяви, що ми не знаємо кількості грибів, які ростуть на галявині. Як тоді скласти алгоритм?
Графічне зображення алгоритму
Словесний алгоритм.
Повторюй, поки на галявині є гриби:
- підійди до гриба;
- зірви;
- поклади в кошик.


6. Робота з підручником. 
(ст 121 Вправа для кмітливих).
Релаксація.
Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.
  • Обертати очима по колу.
  • Рухати вгору, вниз.
  • Рухати вліво, вправо.
  • Заплющити та розплющити очі.
7. Підсумок уроку:
1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2. Що найбільше сподобалося?
3. Що запам’яталося?
4. Про що хотіли би дізнатися більше?
5. Які процеси називаються циклічними? Поясни, звертаючись до тексту.
6. Наведи приклади циклічних процесів у природі.
7. Наведи приклади циклічних процесів у навколишньому світі.
8. Наведи приклади циклічних процесів у своєму житті.
9. Пригадай, під час якої роботи тобі доводилось виконувати дії, що повторювалися кілька разів.



Немає коментарів:

Дописати коментар