Інформатика
4 клас
(2017-2018 н.р.)
№ п/п
|
Дата
|
Д/з
|
Тема уроку
|
Навчальні досягнення учнів
|
||
Тема 1. Графіка
(6год.)
|
||||||
1
|
Повторення правил ТБ та поведінки у кабінеті
інформатики.
Електронні
карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами,
материками, океанами.
|
Учень/учениця:
має
уявлення про електронні карти;
орієнтується в
електронних навчальних картах для перегляду сузір’їв, Сонячної системи,
материків та океанів Землі, України;
у
схемах та діаграмах;
уміє доповнити
власну карту міткою;
доповнює
пропущені дані в простих схемах, діаграмах;
використовує схеми
та діаграми для усних виступів;
створює в
середовищі графічного редактора зображення;
уміє змінити та вдосконалити зображення
з використанням функцій обертання, зміни освітлення, кольору, поворотів,
вирізання;
уміє створити
колаж з кількох зображень;
використовує
у своєму мовленні слова колаж, обертання, освітлення, діаграма.
|
||||
2
|
Доповнення
власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного
краю).
|
|||||
3
|
Схеми,
діаграми на матеріалі інших предметів.
|
|||||
4
|
12
13
|
Робота
в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання
функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
|
||||
5
|
14
15
|
Обробка
фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
||||
6
|
Створення
колажу із зображень.
|
|||||
Тема 2. Текст
(7год.)
|
||||||
7
|
5
|
Орієнтування
в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою,
автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
|
Учень/учениця:
має уявлення про різноманіття електронних
книг та бібліотек;
володіє початковими навичками пошуку в
бібліотеках за автором/авторкою, назвою;
має уявлення про гармонійне розміщення
об’єктів на аркуші текстового документу;
знає призначення заголовків, абзаців, посилань;
орієнтується у змісті текстового документу;
вміє самостійно створити
текст з 3-4 речень по 20 символів у кожному реченні;
поєднувати текст, зображення, схеми на аркуші текстового документа;
розташовувати текст лінійно, у вигляді списку, дотримуючись
закономірності, даної в прикладі;
доповнювати таблиці даними, знайомих з інших предметів;
створювати на основі текстів таблиці та схеми (з готовим шаблоном таблиці
чи схеми);
використовує у своєму мовлення слова: текстовий
редактор, мітка, список, коментар.
|
|||
8
|
6
|
Середовище
текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа:
взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
|
||||
9
|
7
|
Абзаци,
посилання, заголовки, зміст.
|
||||
10
|
8
|
Вдосконалення
текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
|
||||
11
|
9
|
Списки.
Послідовні списки у текстах.
|
||||
12
|
10
|
Таблиці.
Доповнення готових таблиць.
|
||||
13
|
11
|
Змінювання
та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
||||
Тема 3. Співпраця в Інтернеті (6год.)
|
||||||
14
|
16
|
Правила
безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та
віртуальним спілкуванням.
|
Учень/учениця:
уміє
увійти у особистий обліковий запис поштової служби;
надіслати лист вчителеві/вчительці та
однокласникам/однокласницям;
здійснювати навчальну діяльність в Інтернеті за
підтримкою та під контролем педагогів у закритому захищеному середовищі в
тому числі й разом з іншими учнями/ученицями;
обрати служби для задоволення власних навчальних,
творчих потреб серед запропонованих вчителем/вчителькою;
знає засоби захисту власного облікового запису;
розрізняє особливості віртуального спілкування;
надає доступ однокласникам/однокласницям до
власних навчальних матеріалів за електронною адресою;
коментує продукти діяльності однокласників/однокласниць у
мережі;
уміє захищати свій інформаційний простір під час
віртуального спілкування;
використовує у своєму мовленні слова віртуальний, мережевий етикет, електронна
пошта, пароль, обліковий запис, доступ
|
|||
15
|
17
|
Електронна
пошта. Захист облікового запису. Культура листування.
|
||||
16
|
18
|
Інформаційні
ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі.
|
||||
17
|
19
|
Навчальна
діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
||||
18
|
20
|
Співпраця
в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування
та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
|
||||
19
|
Служби
для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої
для співпраці.
|
|||||
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7год.)
|
||||||
20
|
21
22
23
|
Алгоритми
з розгалуженням.
|
Учень/учениця:
уміє
виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням та
циклами;
впорядкувати об’єкти за деякою ознакою;
будує висловлювання з використанням зв'язки «якщо
- то» у заданій ситуації;
використовує у своєму мовленні слова розгалуження,
цикл.
|
|||
21
|
24
25
|
Цикли:
повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
|
||||
22
|
26
27
|
Алгоритми
з циклами.
|
||||
23
|
28
|
Створення
та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у
середовищі програмування для дітей.
|
||||
24
|
Створення
та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у
середовищі програмування для дітей.
|
|||||
25
|
Сортування
та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
|
|||||
26
|
Використання
логічних висловлювань з «якщо - то...».
|
|||||
Тема 5. Інформація (9год.)
|
||||||
27
|
Перетворення
інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з
використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в
таблицю з числами.
|
Учень/учениця:
має уявлення про те, що людина може
здійснювати різні дії з інформацією;
перетворює інформацію: текстової та
числової форми в графічну у вигляді схем, діаграм за допомогою поданих
учителем/учителькою шаблонів;
називає спосіб подання інформації;
наводить приклади інформації, поданої різними
способами;
має уявлення про передавання, зберігання,
кодування інформації;
про носії інформації;
називає 3-5 пристрої для передавання
інформації;
розрізняє та наводить приклади пристроїв для
введення та виведення інформації (3-5);
описує способи та наводить приклади кодування
і декодування інформації;
розуміє, що інформацію можна зберігати, опрацьовувати та
передавати на великі відстані в закодованому вигляді;
використовує у своєму мовленні слова передавання,
зберігання, кодування, декодування інформації, носії інформації, джерело,
приймач інформації, пристрої введення, пристрої виведення.
|
||||
28
|
Передавання
інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач
інформації.
|
|||||
29
|
Пристрої
введення та виведення інформації.
|
|||||
30
|
Зберігання
інформації. Носії інформації.
|
|||||
31
|
Кодування
інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|||||
32
|
Кодування
та декодування інформації.
|
|||||
33
|
Складові
комп’ютера.
|
|||||
34
|
Історія
виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
|
|||||
35
|
Підсумковий
урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар